Anna

Sjuksköterska

Onsdag

Publicerad 2014-08-27 12:24:15 i Allmänt,



Nu påväg till jobb. Denna veckan jobbar jag 6/7 dagar. Ledig imorgon Torsdag. Tänkte först träna idag men det passet jag bokade hade flyttats fram och då blev det för sent för mig. Så valde istället att laga mer mat så jag kan frysa in nu när jag har frys. Har mycket mat där nu så man slipper laga mat när man inte orkar. För i bland efter en arbetsdag så är man ju helt slut och börjar man då 7 dagen efter ett kvällspass orkar man inte stå och laga mat mitt i natten! 





Innan jobb var Zagis så fruktansvärt skrikig och så fort jag satte mig i soffan skulle hon upp och kela. Mitt lilla hjärta, du betyder allt för mig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela