Anna

Sjuksköterska

Det är viktigt att unna sig något!

Publicerad 2014-12-29 17:56:34 i Allmänt,



Detta med att unna sig något? En gång i månaden unnar jag mig. Ja, jag lägger pengarna på att skulptera mina naglar. Det är trots allt jag som kämpar varje dag för att få ihop en liten slant i månaden och därför förtjänar jag en liten del av den. Det är viktigt att ta hand om sig själv och göra något för sig själv. Var tredje vecka går jag iväg och får mina naglar fixade, det kostar en slant men det är det väl värt och det är ju trots allt mina egna naglar. Inget plast :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela