Anna

Sjuksköterska

....bygga kök!!!

Publicerad 2014-07-30 01:02:01 i Allmänt,




Hela köket är nu utdraget och väggen är byggd. Mamma och pappa har byggt hela dagen, jag har hjälpt till lite samt frågat om jag ska hjälpa till. Men vill man inte ha min hjälp så har jag ju faktiskt frågat. Annars har jag tittat på bänkskiva. Naturligtvis passar inte den bänkskivan jag vill ha så får välja en annan. Det får bli trä (valnöt). 




Vi får äta på papptallrikar och dricka ur plastglas. Diskar gör vi i badrummet. Haha :D 


När vi kollade på TV i kväll åt jag frusen kvarg. Lägger du in den i frysen blir den tillslut till glass. Mumms :) 

Imorgon är det dags för jobb igen men först ska jag väga mig!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela