Anna

Sjuksköterska

Heldag åter igen!!

Publicerad 2014-03-27 22:21:23 i Allmänt,

Som vanligt har vi inte personal!! Så idag var det min tur att jobba 14h på Avdelningen!! Helt slut!! Hade jag inte fått 1 extrapoäng, hade jag inte tagit detta extra pass never. Tar aldrig ett pass mer utan att jag får extrapoäng. Det är inte värt de!! 




Vi har räknat ut att det är över 5 st sköterskor som drar nu från avdelningen. Haha jo men tjena. Är det konstigt? Har man ingen bra arbetsgivare. En arbetsgivare skall göra allt för sin arbetskraft men inte denna? Jag vet jag klagar mycket men så är det!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela