Anna

Sjuksköterska

Tja Bloggen

Publicerad 2014-03-27 00:42:49 i Allmänt,

Det var längesedan jag skrev här. Idag har varit en toppen dag. Jag har haft ansvarsdag, varit på möte om studenterna med de andra som också är studentansvariga. Trevligt, snappade upp en del där. Sen satt jag och förberedde lite till nästa T3:or som kommer om två veckor. Det är mycket att tänka på. Ska ha intro dag. Hum? Har aldrig haft en introdag :/ Hur gör man? Aja ska säkert gå bra. 




Efter jobb hade jag bokat ett möte till. Detta är ett hemligt möte, ni får kanske veta sen vilket möte jag menar, sjukt nöjd iallafall :) 


Efter det sista mötet åkte jag ner i stan. Inhandlade lite från LCHFshopen i Sturegallerian. Handlade bl.a. pasta gjord på gröna sojabönor och en pastasort gjord på svarta bönor. Nästan inga kolhydrater alls, proppat med protein och fibrer och så är de ju skitgoda också :) 

Nu ska jag Nanna kudden, imorgon väntar jobb 7-15:30. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela