Anna

Sjuksköterska

Stadig frukost!!

Publicerad 2014-05-31 11:55:12 i Allmänt,

Godmorgon! 

Har precis hinkat i mig en frukost på 8 propoints. Tänkte åka ner i stan inte för att springa Stockholm Marathon utan för att handla lite till min tårta som jag ska bjuda på nästa vecka. Kommer inte ha tid sen ska jobba natt i helgen och nästa vecka ska jag jobba kväll och dagpass på torsdag sen är jag ledig i ca 4 dagar och på torsdag kväll drar jag till Skåne. Så ladda era kameror och plocka fram aoutografblocken och en penna för The Queen is coming :) hihi 



På Nyhetsmorgon i morse var Regina Lund där som gäst och pratade om sin cancer. Gud vilken kämpe. När jag såg henne på cancergalan i höstas var hon så sjuk och såg så risig ut att jag ärligt talat trodde att hon skulle förlora kampen mot cancern. Men så fel jag hade, vilken kämpe. Hon ser ju friskare ut än någonsin. Heja heja dig!!! 


Denna gången tog det inte riktigt så lång tid för katterna att bli sams. Jag tror att det beror på att Stella nu är Steriliserad. Klart det var ju morr och fräs i början och Zaga gav Stella två lavetter mitt i huvudet, haha som jag skratta. Men nu springer dem och leker. Stella jagar Zaga och Zaga jagar Stella :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela