Anna

Sjuksköterska

Vilken fantastisk dag !!

Publicerad 2014-05-30 15:41:45 i Allmänt,

Idag har jag jobbat dag från 07:00 -15:30. Dagen har bara flutit på, jag fick beröm av en patient som tyckte om mitt bemötande och jag har varit på så bra humör av någon konstig anledning. Vi har haft "sommarlunch" med Sushi och allt möjligt! Sen köpte jag och några kollegor fika p.g.a att vi snart ska sluta. Mysigt!! ...och jag var färdig i tid. Redan halv 3 var jag klar med det jag skulle göra. Nu väntar jag på T-banan som ska ta mig hem. 


Det är ett typiskt TV väder idag. Så ikväll blir det TV-tittande och ladda för en helgnatt!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela