Anna

Sjuksköterska

Trevlig helg!!

Publicerad 2014-10-25 10:11:53 i Allmänt,

Då var det helg och jag ska jobba. Jobbar kväll idag och dag imorgon. Nästa vecka är det dags för utbildning. Ska bli kul. Är i funderar tankar. Vill ju läsa en vidareutbildning men vill jag binda upp mig i två år på denna avdelningen? Om dem ska betala utb. måste jag binda upp mig på två år?! 


Vi har kattbesök i helgen. Jenny och Oscar är i Skåne :) vaknade i morse av att Elin sa -"Nej Stella!!" Och sen hörde man ett brak. 


Var ute med jobb i torsdags. Det blev lite konstig stämning men vi som blev kvar hade kul :) Vi åt på ett ställe som hette Griffins Steakhouse. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela