Anna

Sjuksköterska

JobbHelg

Publicerad 2014-09-20 06:21:09 i Allmänt,

Det var länge sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft tid. Jobb och annat har kommit i vägen. Sitter iallafall på bussen påväg till jobb nu. Jag jobbar denna helgen. Men klagar ju inte över de, jobbar ju numera bara två helger på sex veckor. Inte som innan då jag jobbade varje helg. Så det är såhär det känns att ha ett liv :) 




Vad tyckte ni om valet förresten? Jag tyckte de va rent ut sagt skit. Hur i helvete ska en sådan som Löfven och MP styra Sverige. Mer bidrag åt folket!! 

.....och sen det sämsta i världshistorien....Filippa Reinfeldth får sitta kvar som landstingsråd. Hur i helvete kan hon få sitta kvar? Vafan sysslar folk med, vill ni att sjukvården ska gå under? Så besviken !!! 


Nu väntar en kopp kaffe på mig på jobb. 
Have a Nice day :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela