Anna

Sjuksköterska

Vill inte tillbaka till jobb :(

Publicerad 2015-04-23 09:11:56 i Allmänt,

Politiker? Är det meningen att man skall gråta kinderna våta och känna sig helt misslyckad som människa och som sjuksköterska när man går hem från sitt arbete. Just nu mår jag rent ut sagt skit, ont i magen och känner att jag vill faktiskt inte tillbaka till arbetet. Jag är trött och ledsen. Våran arbetsmiljö är rent ut sagt åt helvete. Varför blir det ingen ändring?! 

Jag grät hela vägen hem och känner att gråten sitter i halsen. Det är fan inte Okej!!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela