Anna

Sjuksköterska

Weekend in Skåne!!

Publicerad 2015-04-27 18:45:59 i Allmänt,



I helgen har jag varit i Skåne. Pappa fyllde år i torsdags och farfar i lördags. Drog en vit lön och lurade hela släkten :) hihi. För i lördags hade vi kalas hemma och ingen mer än mamma visste att jag skulle komma.  






Igår överraskade jag Josefin med att följa med Emelie dit :) Vi gjorde pizza och färgade håret. Jag gjorde Ombré och idag klippte jag av allt det slitna. 


Nu sitter jag på snälltåget tillbaka till Stockholm. Trodde att jag skulle missa det. Jag menar man är ute i god tid för att inte missa tåget om något skall hända. Men vid 16-tiden kör en idiot in i en viadukt med sin lastbil mellan Tyringe och Hässleholm. Så fick hoppa av i Tyringe och vänta på en buss som fan aldrig kom. STRESSAD!!! Skulle vara på Hässleholms C 16:18. Var där 16:50 och mitt tåg gick 17:00. Är det konstigt folk kör bil och ej tar kollektivt? Svar Nix!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela