Anna

Sjuksköterska

Suffering period!!

Publicerad 2015-01-30 13:25:35 i Allmänt,

....detta med att vara kvinna en gång i månaden måste man genomgå en pina från helvetet. Iallafall jag. Är det såhär det käns att föda barn så blir det en baggis. Sen detta jävla sötsug. Denna veckan har jag inte gjort annat än att äta, äta och äta. Nästa vecka får jag börja skärpa mig om jag ska komma i bikinin till sommaren. Mår illa gör jag också. Alvedon varvat med Ipren och vetekudden lindrar lite iallafall. Vetekudden är min bästa vän i dessa lägen!! 

Humöret ska vi ju inta tala om. Fråga min syster?, haha. Allt irriterar mig. Hur hon tuggar, hur hon andas och hur hon rör sig i lägenheten. Helt sjukt vad hormonerna spökar!! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela