Anna

Sjuksköterska

Girlsnight out!

Publicerad 2015-03-22 11:23:15 i Allmänt,



GodMorgon! 

Igår var det tänkt att vi skulle ut och dansa Salsa/Bachata men så blev inte fallet. Jag åkte vid 22-tiden till MOOD gallerian för att möta upp Bea och Snezanna där dem ätit och sen gå till salsafesten. Men vi stannade kvar där. Jag hade med mig två miniflaskor med vodka och Maryam hade med sig en flaska Rom. Så köpte vi coca cola och blandade våra egna drinkar. Billigt och bra ;) 

I morse vaknade jag bredvid den jag älskar mest. My partner in Crime. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela