Anna

Sjuksköterska

Italienresan

Publicerad 2015-02-28 22:27:25 i Allmänt,

Då har vi äntligen kommit fram till Italien. Jag tog tåget 18:20 från Stockholm i torsdags. Var framme i Bjuv ca 23:18. Vi körde från Bjuv ca 00:15. Jag sov hela vägen till Rødby. Kl 4:00 var vi i Tyskland. Vi skulle inom Metzingen som ligger i Tyskland för att titta på kläder och var där ca 12:00. Jag köpte en Adidas jacka för 49:90 €, den hade kostat 99:05 €. Vi var i Metzingen och shoppa i ungefär 3 timmar.

Nästa del av bilfärden sov jag också fram till vi kom fram till hotellet vi hade bokat för en natt. Vi var framme där ca 21:00 i Innsbruck. Vi åt korv med Pommes och drack öl. Sedan slocknade vi.

Kl. 07:00 ringde klockan igen. Det var dags för frukost, sen satt vi i bilen åter igen. Jag sov från och till. Vi höll på att bli köttfärssås på vägen till Italien men vi lever vidare. Kl: 09:30 ungefär passerade vi gränsen till Italien. Vid 12-tiden väckte mamma mig och sa att vi var framme. Äntligen hade vi kommit till hotellet. Vi sprang snabbt upp på rummet och bytade om. Kl 13 var vi påklädda och påväg ut i backen.

Alltså jag önskar alla kunde få uppleva detta. Dagen har varit perfekt. Vi åt lunch i backen och det var så fint väder och snön var så skön att köra på. Verkligen paradiset!

Det blev naturligtvis lite drickpaus här och var. Jägerte, spritzen apirol Och öl.
Sen Kl 17:52 anlände Staffan. Vi fixade skidor till honom och sen körde vi hem igen för att äta lite middag på hotellet. Jag har fått ett dubbelrum ikväll då mitt rum var uppbokat en extra natt men vad gör det. En dubbelsäng säger man inte nej till :)

Vinden Och Solen har bitit sig fast I Mina kinder på direkten.

Godnatt imorgon är en ny dag!

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.