Anna

Sjuksköterska

1911-12-10 ~ 2007-06-13

Publicerad 2008-02-29 15:30:22 i Allmänt,

Så skimrande var aldrig havet och stranden aldrig så befriande,
fälten, ängarna och träden, aldrig så vackra och blommorna aldrig så ljuvligt doftande
som när du gick vid min sida mot solnedgången, aftonen den underbara,
då dina lockar dolde mig för världen, medan du dränkte alla mina sorger,
älskling, i din första kyss.




Mormor Alli 1911-2007
Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans....

jag kommer in i sånna svackor ibland då när jag bara vill gråta och vara i min ensamhet.
Jag saknar dig, du är min bästa vän <3




image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela