Anna

Sjuksköterska

valborgsmässofirande.

Publicerad 2009-04-30 23:21:15 i Allmänt,

Cecilia och Joakim är här.
Vi har ätit grillat kött med potatis och nu kom whiskeyn fram och kaffe så klart de måste man ju ha.
Majbrasan brinner förfullt i pappas hemmagjorda grill, men säg ingen brandförbud i bjuv ju ^^
Jag och Micke sitter och myser i en soffa, eller ja jag ligger med huvudet i hans knä och foten i högläge på ett armstöd.
Snart fyller han år om en timma <3
tänkte jag skulle ut i köket och göra popcorn måste ju värma upp foten lite, börjat gå rätt mycket nu så jag kan komma tillbaka till praktiken nästa vecka och så jag kan gå på 80-tals fest i helgen, kämparnas drottning , hihi  ^^
 


Får ju passa på att gratulera KUNGEN idag ju han fyller år. GRATTIS KNUGEN !!



kyss,~´(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela