Anna

Sjuksköterska

Tentavecka.

Publicerad 2010-04-28 12:55:33 i Allmänt,

I söndags så åkte jag tillbaka till karlskrona.
Gick direkt hem till Emina sen tog vi bussen in till stan för att vi skulle möta Dianah på stationen.
Där mötte vi även Amna och Gustaf, vi gick tillsammans in på Mc Donalds och tog oss ett "meal" och sen bar det hem till Amna för att plugga de sista inför tentan nästa dag.
I måndags var det dags för vår första riktigt stora tenta.
Jag fick hjärnsläpp, men efteråt kändes det bra men jag tror inte jag blir godkänd för att nu känns det inte alls som de. Svarade på alla frågor men det är säkert inte rätt !!
Efter på kvällen var det dags för brännboll med klassen på "Stumholmen", köpte några öl och en baginbox med vitt vin. Det var bestämmt att vi skulle spela killar mot tjejer, men det fanns inte så mycket killar som skulle spela. När vi kom till Stumholmen så var där ett gäng där som satt, så vi skickade killarna för att fråga om dem ville spela.
Det visade sig att dem var lumpare och vi spelade en stund med dem och SSK vann :D
Efter brännbollen gick vi och åt en kebabtallrik och sen bar det av till en klasskompis som hade efterfest i sin lägenhet. Var där ett tag sen gick vi hem till Amna städare och efter de gick vi och hyrde en film som vi skulle se hemma hos Emina.
"Babysitter Wanted" hette den och var sådär,
Dem styckade en tjej ungefär som man gör med djur, Usch !!!
Vi somnade inte förrän långt in på natten, dagen efter på tisdagen var det skola klockan halv 9.
Efter skolan gick jag hem och packade upp sakerna jag hade med mig till karlskrona på söndagen för att jag hade ju sovit hos Emina helatiden.
Packade om på nytt och gick tillbaka till skolan.
Där mötte jag Emina, vi tog bussen in till centrum och lämnade filmen.
Tog tåget och i Bergåsa hoppade Amna och Amanda på sen bar det av hemmot.
Hade ju inte berättat för någon att jag skulle hem så det blev en överraskning :D

Senare på kvällen kom Micke hit och sov här, han trdde jag skämta med honom när jag sa att jag var hemma, Åkte ju som sagt i söndags och kom hem igår tisdag :P

I dag ska jag köra runt till väla och lite sånt för att Micke fyller år på lördag så det blir att ragga en pressent.. och se när Elin praktiserar på Cubus på väla. Mohahaha :D <3



På bryggan utanför skolan, vi gick dit efter tentan...



Amanda och Emina på bryggan ...



Jag och Emina på Bryggan...



SSK har Bränboll på sumholmen...







It`s a bag in box. It`s a bag in the box...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela