Anna

Sjuksköterska

Hair Makeover

Publicerad 2011-09-30 20:56:20 i Allmänt,

Var och klippte mig idag.
Var inställd på att få rött hår.
Men färgen frissan ville att jag skulle ha (gav henne fria händer) var slut, eller fanns inte.
Så det fick bli någon blandning eller någon färg av något slag.
När hon började pensla på färgen var den lila och jag tänkte LILA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Jag tror både jag och Frissilissan blev lite oroliga, men litar på henne att det blir bra.
Det blir ju de alltid !!
Menmen vi väntade och väntade, färgen den mörknade och blev lila och lila.
Jag blev lite rädd men som jag sa att det går att fixa antingen så rakar man
av håret eller så får jag dra min mössa över öronen "bad hair day".

Tillslut så var verkningstiden slut och det blev dags för att tvätta av färgen. 
Färgen blev avtvättad och jag gick fram till spegeln. LILAAAAAA AAAAH!!!!
Men efter jag blev klippt och håret blev fönat så älskade jag bara det.
Fan va het jag blev, håret blev lila men med lite kopparröda slingor.
Vi gick ut där ute i solen och det var lila så in i helvete fräckt och jag bara loving it.
Efter frissan körde jag hem och hämtade mamma, Elin så körde vi till farmor och farfar där vi tog en fika
och snackade litta skit.



Nu är det Idol, undrar vem som går vidare och vem som inte gör det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela