Anna

Sjuksköterska

IPhone skal :)

Publicerad 2012-07-30 19:10:46 i

Så då har man jobbat idag från 6:45 - 16:00 sen pissade det ner som vanligt så ringde mamma & pappa som var på Ikea så hoppade av där för vägrade gå igenom Bjuv mitt i regnet!! Där hittade jag ljus, en bakduk och en bakform :) När jag kom hem hade Elin med sig beställning från jobb med ett nytt Iphone skal till mig!! Hon och Henrik hade fjantat som vanligt och mitt paket innehöll inte bara ett skal utan också lite skräp ;) Hahaha!! Nu vet jag inte vad som händer, måste ta något att äta iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela