Anna

Sjuksköterska

Leg. Sjuksköterska

Publicerad 2013-01-28 10:52:49 i Allmänt,

Jises här va det länge sedan man skrev.
Har ju integram nu "annasabinemaria89" så det är väl där som allt sker.
Aja det har iallfall hänt mycket. Jag har gått och blivit Leg. Sjuksköterska fyfan va jag är bra :) ..
Har fått jobb på södersjukhuset så den 15/3 flyttar jag till Stockholm. Man bara far och flyger i detta landet.
Men är man singel ooch ensam får man ju passa på och uppleva saker. Det är en bra erfarenhet.

Så i veckan ska jag gästspela på avd. 33. På Helsingborgslasarett.
Kul ska de bli att träffa alla igen, hihi
Fast jobbar där fortfarande som undersköterska eftersom jag inte hinner bli upplärd.
Men jag finns ju till hand för sjuksköterskorna om dem inte hinner med vissa saker. Samt att jag kommer in i det igen. Jag har ju dock varit ledig ett tag. Så måste ju komma in i allt igen och det är ju bra tills jag ska börja i Stockholm som ssk :D Wiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela