Anna

Sjuksköterska

Fredag/avtackning - och semesterfika

Publicerad 2014-02-28 15:59:45 i Allmänt,



Idag hade jag ansvarsdag på jobb. Fick ihop vars ett schema för studenterna och fick iväg lite mail. Jag körde civilklädsel. Senare var det avtackning för två kollegor. En läkare som slutade samt en sjuksköterska. Tråkigt!!! 

Jag hade bakat kanelbullar (glutenfritt) och negerbollar ( ja, det heter ju så). Jag hade även gjort choklad. Sen bjöds det på tårtor och godis. Mumms 
Nu är jag snart hemma. Tänkte sova en stund för ikväll är det Avicii Konsert och vet ni? Jag har semester ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela