Anna

Sjuksköterska

Stundande Natt!!

Publicerad 2014-05-31 19:31:23 i Allmänt,



Dåså var det dags för en natt på Lungan. Jag har kunnat sova ca 1h men det är iallafall något. Mormors Bror ringde och meddelade att han och familjen kommer på min födelsedag. Wii. Alla jag bjudit kommer. Så kul!! 

Jag har köpt tillbehör till tårtan det var inte billigt men jag är ju kreativ och vill att denna festen ska bli i mitt stuk. Inbjudningskorten och allt har jag ju gjort själv :) 



Ja man undrar ju vad dessa två har i kikaren. En massa bus som väntar? Eller så har dem busat så att dem är helt slut. Ja man vet ju aldrig? Haha !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela