Anna

Sjuksköterska

Menskoppen.

Publicerad 2015-11-30 20:51:20 i Allmänt,

Jag vill göra ett slag för menskoppen. Det är inte bara miljövänligt det är ekonomiskt också och renligt. Man kan ha menskoppen i när man väntar in sin mens men även när man bara har lite eller om man har riklig mens. Ja alla kan ha den. Man behöver inte byta förrän efter 12h vilket är skönt man kan vara i skolan utan problem. Helt underbart!! .....Glömde skriva man kan ju även ha den på natten.
 
 
 
Tänk de gånger du gått in på toaletten och upptäckt att fan jag glömde en ny binda eller tampong. Det problemet behöver du inte längre då du alltid har menskoppen. Bara ta ut, töm och tvätta. Mer hygieniskt kan det ju inte bli. Jag är nöjd!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela