Anna

Sjuksköterska

13/5-08

Publicerad 2008-05-13 23:17:29 i Allmänt,

11 månader har du inte funnits ibland oss nu.
JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET, MORMOR ALLI <3.


Idag var jag på "futurum" i bjuv, sökte in på Matematik B, Naturkunskap B och OP-kurspaket. Pratade lite med Jonas mamma, haha
Fick reda på mycket (:

(gillar dig som fan, de känns så skönt i magen.
Bara jag vågar berätta vad jag känner).


Sen vid 12 tiden åkte jag till skolan med mamma hon skulle på vattengympa.
När jag kom till skolan så fick jag reda på att balbiljetten skulle hämtas så fick in till mamma och hämta 80:- till efterfesten.
Men hon hade bara 60:- så fick låna lite av Dzejna.
Sen hade vi lite lektioner och sen var det dags att åka hem igen.

När jag kom hem åt vi grillad kyckling gott satan i de :D ..
på kvällen var de Andra Avenyn och Ugley Betty.
...Och nu sitter jag här kollar på lite Andra Avenyn program och lyssnar lite på musik "slicka på zlatan".
och pratar med Dzejna på msn.


JAG ÄR SJUKT KÄR I DIG KILLEN!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela