Anna

Sjuksköterska

Direkt ur mitt hjärta ,~(v

Publicerad 2008-10-30 22:47:58 i Allmänt,

jonas kärlekar

"Du är en del av mig"

Den ända killen jag gillat sen 4 år tillbaka är Jonas Warenfelt.
Varje gång han har kysst mig har de känt så bra. Har aldrig känt så för någon annan.
Fjärilarna i magen har väckts till liv, och de pirrar så skönt.
Varje gång du kör förbi mig och vinkar vill jag bara att du ska stanna.
När du ringer mig "PÅ HELGERNA" önskar jag att du ska vilja något annat än att jag ska vara Taxi.
Jag gör detta bara för att få se dig och höra din röst. Ditt skratt är fan de finaste som finns <3 


 

Kommentarer

Postat av: Du vet vem;)

Publicerad 2008-11-04 22:29:39

Såååå gulligt skrivit, hihi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela