Anna

Sjuksköterska

en vecka alene.

Publicerad 2009-07-27 09:33:54 i Allmänt,

Igår morse tog mamma och pappa motorcyklen till Stockholm och mormor åkte till tyskland.
Jag har ett hus och en lägenhet att titta till.
Vid 14:00 tiden åkte jag till Micke för vi skulle äta pizza och sånt för Sofi, Andreas och Leo kom.
Sen på kvällen mellan 20:00 och 21:00 tog Mickes föräldrar motorcyklen och åkte till Italien.
Så nu har vi hans hus att titta till också.
Kolla datan och har fått jobb fram till fredag, JAG JOBBAR KVÄLL ):
Snart ska jag handla sen ska jag se om jag kan får tag på jenny så jag kan hämta min väska måste verkligen ha den. där ligger busskort, kläder och smink i den. Kameran finns hos Sara hur jag ska få tag på den blir ett mysterium....



Nu ska jag duscha, byebye !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela