Anna

Sjuksköterska

Lediig !!!

Publicerad 2009-06-25 11:10:24 i Allmänt,

I natt sov vi hos älskling.
Jag hittade en bok på köksbordet 14 år, till salu och började läsa den.
Kunde bara inte sluta så har läst nästan helva boken.
Micke åkte till jobb imorse och jag började läsa lite till. Även när jag satt och åt frukost.
Kunde bara inte sluta, tänka att de finns sånna svin i världen fyfan!!
Så jag har lånat den nu, tror Mickes mamma håller på att läsa den men hon är på kurs till på lördag och då hinner jag säkert läsa ut den....


Ska till varagården klockan 13:10 för att få schema fem veckor framåt.
Ska nämligen praktisera där börjar den 6/7 och ska väll förhoppningsvis få sluta den 3/8.
Fyfan jag har kommit in i en sån svacka nu att jag vill bara bli färdig är så trött på skolan och lärarna så jag kan spy.
Vi har frågot i "arbetsmiljö och säkerhet" som ska vara inne på måndag.
Vi ska göra ett anatomiprov på måndag som vi måste ha 90% rätt på. Får vi inte godkänt på första provet i anatomi kan vi inte få högre än G i medicinskgrundkurs... Och jag fick IG i "Människan socialt & kullturelt" men de va ju väntat.
Fyfan va fint väder man har fått nu helt plötsligt, sol varända dag man blir ju helt konstig i kroppen ^^
+ att gräspollen är så jävla högt nu och så här dåligt har jag inte mått innan.
Ögonen vill man bara ta ut och rispa på ett sandpapper som de kliar, nyser gör jag helatiden och kliar gör de i både öron och näsa. Det är inte lätt alla gånger....

Nej nu ska jag ut och sätta mig med boken och anatomin, skifta lite.....
Kan anatomin rätt så bra för att bara tränat en gång men de kan kanske bero på att det är intressant med kroppens alla delar vem vet.....

Kysss (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela