Anna

Sjuksköterska

Svininfluensavaccination.

Publicerad 2009-11-09 12:49:45 i Allmänt,

Så otroligt jävla skit nervös är jag idag.
Ska vaccinera mig klockan 15:00 typ. Nålen är 10 meter och ska stickas rätt in i armen.
Är ju riskpatient så det är kanske ett måste, palla bli sjuk!! Men vågar jag?
Har haft en chans tidigare att ta den men jag avstod, nu har jag en chans till och den sista.
Många har tagit den och dem har inte dött. Jag brukar ju ta den vanliga nästan samma skit i dem.
Nej nu har jag tagit modet till mig och ska ner där klockan 15:00 sen blir det praktik till klockan 20:00.
Började egentligen klockan 13:00 men fick skippa den och börja efter tre istället.
Jag är så nervös för nålen att jag sitter här och fryser.
Pierca mig kan jag men fan inte ta sprutor, de svider som fan när dem sprutar in de.
Men som sagt dem små barnen har ju tagit den så de ska jag väll klara av!!!!

Nu ska jag duscha ha det så bra folks.



Kyssss,~´(v

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-11-09 13:10:05

Jag ska ta den imorgon=)

Haha klart att du klarar den om småbarn klarar den men småbarn får ju inte in lika mkt sprut i sig som vuxna=) så det gör mer ont på oss=) haha lycka till

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela