Anna

Sjuksköterska

Älskade morfar...

Publicerad 2010-06-17 15:38:26 i Allmänt,

Igår när jag kom hem från kalles så åkte jag till morfars grav,
käns som att man inte varit där på flera år. Har inte tid ):
I Kalles köpte jag en sten där det stod "ÄLSKADE MORFAR" på.

Jag fastnade direkt när jag såg dem och jag bara skulle köpa den.
Har på sista tiden bara fått en massa minnen uppploppande i huvudet, ibland kan jag känna din lukt !
Är du med mig nu? jag vet att du skulle varit stolt över mig :) <3

Snart 9 år sedan - Saknar dig !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela