Anna

Sjuksköterska

På språng!!

Publicerad 2013-08-20 20:01:36 i Allmänt,

Idag har jag gått till Billesholm. Vi på landet får göra som Afrikanerna vi går till allt :) hihi
Väl i Billehåla gick jag hem till Sandra, Daniel, Tilda och Tim! Mycket trevligt, efter några timmar där så gick jag och Sandra tillsammans med Tilda till Bjuv och familjen Palmqvist! Sen gick jag hem.

Jag har fastar hela dagen och bröt fastan med mammas underbara mat. Laxburgare, med broccoli och avocdomos. Mumma!! Nu är det Idol och sen tänkte jag fjäska för pappsen så jag kan låna bilen och köra till Tenny (ja han från BB, min nyfunna vän) ett tag iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela