Anna

Sjuksköterska

Stolt över mig själv

Publicerad 2013-11-27 01:11:59 i Allmänt,

När jag började min viktresa stod vågen på 68 kg. Nu åtta månader senare står den på 64,1 kg. Lchfinspirerad kost och träning gör susen. Fan va stolt jag är över mig själv. Jag provade lite klänningar idag. En klänning jag hade på nyår 11/12 kunde jag knappt knäppa och såg ut som en korv i den. Idag gick den och knäppa och den va faktiskt skön att ha på sig. Jag är älskar mitt liv och har motivation till min ändrade livsstil vill aldrig tillbaka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela