Anna

Sjuksköterska

Hej Hej Bloggen

Publicerad 2013-10-25 11:13:38 i Allmänt,

Då har jag snart bott i min lägenhet i en månad. Idag kommer Pappa och Zagis hit. Vi ska spika ihop garderober och vitrinskåp. 

Det har hänt mycket här. Har en lgh som jag trivs skitbra i. Jag har fått en fast tjänst och i veckan tog jag en blodgas, den första jag lyckats med :D Wii 
Det går framåt nu. 

Igår träffade jag och Elin på Niklas och Alle. Åt på restaurang och tog någon öl innan dem skulle på konsert i Globen. Det var inte igår man träffade dem :) 

Snart ska jag inta jobb. 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela