Anna

Sjuksköterska

Från LCHF till GI-metoden och där emellan 5:2.

Publicerad 2014-02-26 23:19:05 i Allmänt,



Så här blev stolarna tillslut. Snyggt!! 
Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att jobba. Två arbetspass kvar sen är det semester. Resväskan är klar, Zagas klor klippta och Zaga kammad. På lördag åker hon till Jenny och Oscar i en hel vecka. Undrar hur det ska gå med deras katt Stella? Vi får väl se? 

Var iallafall på Kicks idag och köpte hårfärg så nu är jag mörkhårig igen. Svängde inom LINDEX och köpte ett par nya solglasögon och två par tights. 



Bakade en citronpaj nu ikväll. Var väl sådär. Ska inte bjuda på den iallafall till fredagsfikat. Får baka annat imorgon. 
GodNatt!! 




Har numera gått över till att äta mer GI inspirerat då det faktiskt inte skiljer sig så mycket från GI och LCHF. LCHF är ju mer strikt att man inte ens får äta frukt. Men med GI får man det. Funderar även på att testa 5:2 dieten?! I Tidningen som jag köpt att ha med på resan står det blandannat om LCHF, GI och 5:2!! INTRESSANT !! 
GodNatt !! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela