Anna

Sjuksköterska

Säger som Babsan "ge mig en spanjor"

Publicerad 2014-11-29 12:05:17 i Allmänt,



Nu ska ni få höra. Igår var jag på dejt med en kille som jag pratat med på internet. Han har bott i Sverige i ca 6 månader. Kommer från Spanien. Det var inte lätt att kommunicera eftersom hans svenska inte är så bra och hans engelska ungefär på samma nivå. Men han läser både svenska och engelska i skolan nu. Min skånska gjorde det ju inte bättre. Haha. 

Vi gick till en bar och han bjöd på öl. Riktig gentleman. Vi dansade till 01-tiden och sen åkte vi hem, han ville dansa salsa men det kan ju inte jag. Måste öva haha. Vi kanske skall träffas igen. Helt annorlunda att dejta en kille från en annan kultur än den man själv lever i. Svenska killar är ju så fega!!! 

- En äldre kvinna kom fram till mig när vi stod och dansade och sa "jag har ju inte med detta att göra men det var en jävla snygg karl du har" ;) 

-En annan sa, "you are a nice cupel". Jag bara "we are not together". Men sånt är kul att höra :) 

Nu har jag och mitt älskade hjärta fått sova ut och myst hela morgonen. Bara jag och Zaga. Elin stack i morse tidigt. Hon skulle jobba :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela