Anna

Sjuksköterska

Day off!!

Publicerad 2015-08-26 09:13:40 i Allmänt,

God Morgon!! 

Det känns fortfarande för jävligt men det lägger väl sig snart. Bara man får prata om de med vänner, kollegor, chefer osv. Startar iallafall min lediga dag med en stadig LCHF-frukost. Egen bakade glutenfria ostfrallor med en hemmagjord laktosfri Islatte. 


Som sagt idag är jag ledig. Vädret är inte så fint längre. Nu börjar väl hösten komma in över landet. Kan vara rätt mysigt ändå, med tända ljus och filtar, snygga höstfärger och nya kläder. Ska beställa böcker idag också. Börjar ju skolan den 14:e Sep. Längtar faktiskt behöver ett break från jobbet känner jag. Har jobbat sjukt mycket nu och som sagt har det varit en jättejobbig helg med mycket sorg och chock. Men man tar nya tag och går vidare fast det värker i hjärtat. Finns det inte mycket mer man kan göra än att prata om de! 



Igår var jag ute på en promenad, det bästa man kan göra då man själv behöver reflektera och skingra tankarna. Mer rofylld plats finns nog fan inte. Satt uppe bland träden, blickade ut över Skogskyrkogården och bara lyssnade på tystnaden! Vilket ställe! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela