Anna

Sjuksköterska

I våldets Sverige!!

Publicerad 2015-08-13 14:12:06 i Allmänt,

Alla dessa mord, våldtäkter och försvinnanden man hör nu. Det är något nytt varje dag. Ska inte ljuga om att jag är rädd. Men vafan man ska ju inte behöva sitta inne för att det finns sjuka människor i världen. Igår på Rockbjörnen hade jag i tankarna tänk om någon bara för för sig att skjuta ner oss alla eller tar fram en kniv och hugger oss alla på plats :/. Sjukt att man ska börja tänka så?! 

Därför går jag med spray i väskan. Det är inte olagligt men tårgas är!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela