Anna

Sjuksköterska

Kan någon ge mig en spruta jag orkar inte mer!!

Publicerad 2015-12-14 18:20:19 i Allmänt,

Kinden är tjock som en nåldyna och lymfkörtlar/spottkörtlar på den sidan känns som pingisbollar och jag kommer inte åt att borsta kring den enda visdomstand jag har. Jag orkar seriöst inte mer. Har knaprat så mycket ibumetin nu så jag blöder invärtes, blöder när jag snyter mig och när jag spottar, jippii!! Önskar jag var ett djur och slapp lida igenom detta. Ge mig en spruta!!

Har så jäkla ont i munnen. Det svider och gör ont så fort jag äter 😭


Kan någon dra ut skiten? Om inte? Drar jag ut den själv med en tång utan bedövning det kan väl inte göra mer ont än detta!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela