Anna

Sjuksköterska

Lucia konsert i Högis

Publicerad 2015-12-13 22:08:11 i Allmänt,



Ikväll var jag, Elin och hennes kompis i kyrkan på lucia konsert. Vilka duktiga barn! Först var det en lucia soaré och sen en konsert!! 

En tjej hade skrivit en sång om att alla barn ska få fira jul. Den handlade om flyktingbarnen. Jag storbälade!! 


Idag har temperaturen legat på nollan. När vi vaknade var det frostigt ute. Men när vi kom ut ur kyrkan på kvällen hade det snöat lite på marken. Mysigt nu till lucia. Nu ska jag sova. Imorgon är det praktik igen. Får se hur länge jag klarar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela