Anna

Sjuksköterska

Nyårsklänningen check ✔️

Publicerad 2015-12-28 22:50:30 i Allmänt,

Idag va jag och färgade och slingade håret och fick det stylat av världens bästa frisör! 





Efter det körde jag till Väla och handlade paket till julklappsspelet på nyårsafton. Var också på jakt efter en nyårsklänning men fanns inte en klänning på väla. Åkte till Familia och hittade där en klänning på Gina Tricot så nyår är räddad! 
Det var den sista!! 




Sen körde jag till Jenny & Melwin i några timmar. Nu ligger jag i soffan och kollar på världens bästa film Body Guard!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela