Anna

Sjuksköterska

Santa Lucia!!

Publicerad 2015-12-13 07:12:52 i Allmänt,

Glad Lucia på er allihopan. Detta är första morgonen som jag inte har feber eller kräks. Fattar ni vilken lycka. Igår kunde jag till och med ta en promenad tillsammans med Elin. Kände bara att jag behövde komma ut och det var så så så skönt!! Idag känns det bättre. Fortfarande ont i halsen men det lindras med Alvedon och Ipren. Har dock en sån jävla inflammation i den enda visdomstanden jag har kvar så den ryker säkert vid jul. Kan knappt öppna munnen. Men ingen feber. Fattar ni INGEN feber!!! Antibiotikas 3:e dag. Uppenbarligen behövde jag antibiotika. Tur jag hade hemma eftersom de ej ville behandla med de på vårdcentralen. Nästa gång jag ska söka vård ska jag inte gå dit. Detta är andra gången jag inte får behandling då jag uppenbarligen behöver det!!! Jag förstår varför folk söker dig till Akuten i första hand. Det ska jagbockså börja med om jag så ska behöva sitta där i timmar!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela