Anna

Sjuksköterska

Dagpass ett minne blott ;)

Publicerad 2015-02-25 12:38:38 i Allmänt,

Jaha det var de dagpassen detta. Ställde klockan till 8:30 idag för att gå upp då jag egentligen började 13:00 idag. Men znoosa Till 10 ungefär. Klockan 10:30 ringer telefonen "dolt ID". Tänkte att detta är säkert jobbet, ska jag svara eller inte? Aja jag svarade iallafall. Det var jobbet. Undrade om jag kunde jobba natt idag. Jag är inte sen att tacka ja, då slipper jag jobba kväll idag och dag imorgon. Då har jag mer tid att fixa det sista inför resan på fredag. Åker ju nämligen till Skåne imorgon :) 


Satte mig och målade på min kopp jag köpt på panduro. Ena sidan blev nyckelpiga med färg och på den andra en i svart och vitt!! Nöjd. Nu har jag både ett glas och en mugg att dricka ur på jobb!! 

Innan jobb ska jag möta upp Bea som också ska jobba natt för en middag innan jobb !! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela