Anna

Sjuksköterska

3veckor i korta drag!

Publicerad 2015-07-26 21:28:53 i Allmänt,


  
Nu är dessa tre veckors semester över och imorgon börjar allvaret igen. Detta har varit tre intensiva men helt klart otroligt roliga veckor. Det har hänt så mycket som jag aldrig trodde skulle hända. 

Semester med Bea I Marbella. 40 grader vamt och en hel del festande. 
P-piller, pass, pengar och Prit!! 



Veckan efter kom Jenny upp. Sjuka dagar men Gud va kul!! 


Den 24/7 firade vi farmor och farfars 50-åriga bröllopsdag. Först lunch på Råå världshus och sen äventyrsgolf på Råå camping.






På kvällen träffades vi hemma hos farmor och farfar där vi gav presenten som blev så uppskattad. Inget öga var torrt! Sen åt vi middag på Pålsjö Mat & Bar. 


Innan bussen gick hem till Bjuv och Hyllinge så tog vi en öl på Marina Plaza. 
Sen gick jag hem till Alle på "efterfest" vi drack öl och snackade. Jag och Niklas var uppe till 5:00 ca sen slocknade vi ;) 

Igår var vi bjudna till Göran och Maggan och Malin på middag, lax och en massa vin, gin och likör. Trevligt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela