Anna

Sjuksköterska

Vecka 26

Publicerad 2015-06-28 20:13:50 i Allmänt,

Vilket väder vi fått i helgen. I fredags var jag på AW och sen utgång med vänner. Jag hade väldigt kul men blev också väldigt full. Var hemma vid 3 tiden. Och vid 9 när jag vaknade snurrade världen fortfarande men Gud va kul jag hade. Vi sjöng karaoke. 






- i lördags alltså igår var det planerat att jag skulle på dejt men som vanligt blev den inställd. Så jag tog tuben till Djurgården och satte mig i solen för att läsa en bra bok. Sen kom Elin och vi tog båten hem, lagade mat och åt på balkongen. 




Sen gick vi på en sen bio. Vi såg JurassicWorld i 3D den började 22:50 och var klar runt 1-tiden. Vi åkte därefter direkt hem och somnade, haha. Idag har vi suttit på balkongen och läst/löst korsord. Sen tog vi en PowerWalk till Globen Shoping där vi handlade på ICA! 

Nu ska jag iväg och jobba. Denna veckan jobbar jag alla tre skift i en och samma vecka. Natt idag, dag på tisdag och kväll på onsdag och dag på torsdag. På tisdag ska jag och Elin på Allsång på Skansen och på torsdag kommer mamma, pappa, farfar och farmor. SEN HAR JAG SEMESTER!!!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela