Anna

Sjuksköterska

Grillspett med fetaost och jordgubbssallad!

Publicerad 2015-05-27 14:22:53 i Allmänt,




Precis varit ute på en 50 min promenad och nu äter jag lite sallad med fetaost och olivolja, jordgubbar, vattenmelon, gurka (man skulle egentligen ha oliver enligt receptet men tycker inte om oliver) och grillspett med champinjon, rödlök, kryddig korv med 80% kötthalt och kyckling i hemmagjord marinad på LCHFklubbens grillkrydda, soja och olivolja. Recept från 56kilo. Kl 18:30 är det zumba och sen ska jag jobba natt. Vågen visade idag -0,5kg så nu jävlar!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela