Anna

Sjuksköterska

Lönesamtal !!

Publicerad 2015-05-29 17:30:15 i Allmänt,

I morse när jag slutat så hade jag lönesamtal med min chef. Gick väl sådär. Jag var inte nöjd men vad gör man då man har ett yrke som Sverige inte vill satsa mycket på. Jag omtalade att med den pissiga lönen så tänker bannemig inte jag stanna till 12 på dagen efter mitt nattpass om någon av sköterskorna är sjuka eller inte kommer så att dem vet. Någon dansade zumba i stolen och hittade inte orden av nervositet och jag kan säga att det var inte jag ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela