Anna

Sjuksköterska

Fint när man får ros istället för ris!

Publicerad 2015-10-16 08:07:43 i Allmänt,



Vi har många barn som ligger inne för att dem har råkat ut för olyckor men just detta barnet har tagit en extra plats i mitt och mina kollegors hjärta. Hen låg inne där ganska länge. Hur gick det sen? Vilken kämpe!! Blev helt varm i kroppen när jag såg barnet för några veckor sedan hoppa runt på sina kryckor. 

Igår när jag var på avdelningen ficka jag och många fler ett bevis på familjens uppskattning. Det gjorde min dag. Tänk vilket jobb jag har att få rädda ett barns liv. Det är värt mer än allt annat!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela