Anna

Sjuksköterska

Måndag!

Publicerad 2015-10-19 08:34:51 i Allmänt,

Vilken helg. I fredags var jag ute med mina älskade töser. När jag skulle hem så på tuben träffade jag en trevlig snubbe. Vi gick hem till mig och drack vin. Det visade sig att han varit med i Idol 2009. Tyckte väl jag kände igen honom. Vi satt i mitt fönster och sjöng Westlife. I lördags var det baksmälla utav helvete!!!! 


Igår var jag ute och åt med en Kille jag träffade i Marbella. Han skulle jobba i Stockholm. Så vi passade på att träffas igen. Det var trevligt och god mat :)


Nu är jag påväg till skolan. Vi ska ha motiverande samtal :) 


Kaffet är med såklart :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela