Anna

Sjuksköterska

Tänk realistiskt och våga sätta gränser!!

Publicerad 2015-10-22 12:20:27 i Allmänt,




Det är inte mer än rätt att ni hotas. Vafan sysslar ni med? I Stockholm står folk i bostadskö från det att dem föds och ändå får dem inte bostad förrän de är närmare 40 år!!! Men flyktingar får komma hit och smack rätt in på bostadsmarknaden! Ska det vara så? För att dem vill bo i Solna!!?. De får väl förfan vara nöjda med att vi låter dem komma in i landet. Men man får faktiskt nöja sig med vart man kommer. Inte fan ska man få välja. Vi då? Vi som är födda här? Vi får tillsägelse att flytta på oss för man ska flytta dit jobben finns. Ja lika så skall det vara för flyktingar de får ta det som erbjuds inte ska vi väl trycka ut oss som faktiskt är födda här. Det kommer sluta med att vi infödda kommer leva på gatan i tält istället! Nej regeringen skärpning!!! Jag är inte rasist och det ska man inte behöva känna sig bara för att man vill ha en struktur i detta landet! Vi är inte rasister för att vi sätter gränser. Man måste tänka realistiskt!! 

....och våra egna hemlösa? Behöver inte dem gå före i bostadskön kanske? 

Ni vill alltså ha mer bidragstagare i landet. Nej jag funderar starkt på att fly detta land! För Sverige kommer gå under!!! 

....och missta mig inte. Det är INTE flyktingarnas fel att dem tar våra bostäder. Det är vår jävla regerings fel!!! 

Fyfan!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela