Anna

Sjuksköterska

Inte mer natt!!!

Publicerad 2015-09-10 20:16:56 i Allmänt,

Det är med glädje jag tar tunnelbanan till jobb just precis i detta nu. För det är nämligen min sista natt på ett bra tag. Jag har bakat en glutenfri kladdkaka med choklad och Avocado i. Mumms säger jag bara som vi ska glassa. Hoppas denna natten blir lika bra som den förra. För igår sov jag typ halva. Skulle behöva sova denna också så man kan vara uppe imorgon. Imorgon ska jag dricka champagne till frukost :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela