Anna

Sjuksköterska

Musik gör allt så mycket roligt 😊

Publicerad 2015-09-20 02:49:47 i Allmänt,

Nu har jag, mamma och Elin precis kommit hem från en kul kväll/natt på stan. Vi var först på Restaurang NIKLAS och år en fruktansvärt god mat. Jag tog stekt gös med blomkålspuré och spenat, Elin tog stekta grönsaker med sallad och hasselnötter och mamma tog jerkkryddad Kalvkind. Till förrätt tog jag och mamma råbiff och Elin en Frissé sallad med walnötter m.m. Jag har ju aldrig testat råbiff men mamma har talat så gott om det så fick ju testa.....och det var ju faktiskt sjukt gott. 


Innan förrätten drack vi ett glas Cava och till maten rödvin. Till "efterrätt" tog vi en sjukt god drink. 



Sen guck vi vid are till EAST där vi drack vars 2 drinkar. Så plötligt kommer Andreas Carlsson från f.d Idoljuryn där och går in på klubben. Jag och mamma stod och dreglade över Entrévärden. För han var rikligt snygg 😋 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna Johansson

26 år gammal sjuksköterska, på fritiden konstnär. Född i Skåne bor i Stockholm. LCHF:are och IBS. Försöker gå ner i vikt och nå min målvikt. Här kommer ni få läsa om mitt liv, recept och mycket mer. Läs och njut.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela